Fleksibelt innhold gir økt brukervennlighet
Innhold må være fleksibelt. Kontrollen over hvor og hvordan innholdet konsumeres blir mindre og mindre, og det er en god ting! Valgmuligheter gagner brukeren, og det som gagner brukeren, gagner deg.
Men, hva betyr egentlig alt dette? Jo, i "gamle dager" forholdt man seg gjerne til én nettside når man skrev for sine lesere; en firmanettside, for eksempel. Man regnet med at det man skrev ville bli lest på nettsiden, og ikke noen andre steder. "Det er jo mitt innhold, og da hører det hjemme på min nettside!", er det lett å tenke.
Nå er det ikke lenger slik. Innholdet ditt kan opptre langt flere steder, og i vidt forskjellige former, enn på din nettside. Ja, det vil selvsagt eksistere på din nettside, men det vil også kunne være tilgjengelig på Facebook, Google AMP, en eller flere mobilapplikasjoner, eller i nettleserens lesemodus, for å nevne noen eksempler.
Les også: Hva er søkemotoroptimalisering?
Innhold som lever
I Apriil Digital Oslo legger vi opp til denne fleksibiliteten. Vi vet at innholdet ditt må leve på flere plattformer for å maksimere spredningen av ditt budskap. Dette betyr, selv om det høres litt skummelt ut, at vi utvikler tjenestene dine til å levere innhold uten noen fast bestemt destinasjon.
Denne tilnærmingen fremtidssikrer innholdet ditt. Uavhengig av utallige nettsideredesign og nye sosiale medier som måtte dukke opp, vil innholdet ditt være forberedt.
Interessert i å lage engasjerende innhold, på plattformer som tar deg videre inn i fremtiden? Ta kontakt med oss i skjemaet under, og vi hjelper deg med å lage den beste løsningen for deg.
Kontakt oss
Har du et prosjekt du ønsker at vi skal se på? Fortell oss kort hva det gjelder i skjemaet under, og vi tar kontakt.